søndag den 20. december 2015

En lille tur på Sundet

Igår havde jeg min Far med en tur efter et forsøg på at få nogle af de flotte Havørreder der bliver vist rundt omkring fortiden.
Pga af en lidt kraftig vestenvind søgte jeg tilladelse hos Claus Falkor til at besøge hans baghave, så vi kunne ligge i læ af den lidt kraftige vestenvind de selvfølgelige havde lovet.

Fiskeriet var ikke prangende, men vi havde da fornøjelsen af at opleve flytrafikken på tæt hold og som en lille bonus fik vi også set den nye Airbus i fuld flor. Desværre missede vi flyplanen, så vi lå ikke lige nede under den, da den fløj ind til lufthavnen. Det må blive næste gang.

Min far fik denne 3 kgs Havørred og derfter trak vi op mod møllerne for at finde lidt Torsk

Super hyggelig tur og lækkert med en tempereret dag vandet i December.

Jeg satser på en tur mere mellem jul og nytår.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar